Pirkimas ir pardavimas

 

IĮ GĖLIŲ LOFTAS Pirkimo ir Pardavimo Taisyklės

  1. Bendrosios nuostatos

1.1. Šios pirkimo ir pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato IĮ Gėlių Loftas (juridinio asmens kodas 304972800, PVM mokėtojo kodas LT100012878218, buveinės adresas Klaipėdos g. 7B, Gargždai) (toliau – Pardavėjas) ir pirkėjo (toliau – Pirkėjas) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę, Pirkėjui įsigyjant prekes Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje, veikiančioje adresu www.geliu-loftas.lt.

1.2. Taisyklės yra taikomos, kai Pirkėjas įsigyja prekes ar paslaugas elektroninėje parduotuvėje.

1.3. Pirkėjas, pateikdamas užsakymą Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje, patvirtina, kad susipažino su šiomis Taisyklėmis ir jas supranta bei sutinka jų laikytis.

1.4. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti, taisyti ar papildyti šias Taisykles. Naujausią Taisyklių redakciją galima rasti Pardavėjo interneto svetainėje.

  1. Pirkėjo teisės ir pareigos

2.1. Pirkėjas turi teisę:

– Įsigyti Pardavėjo siūlomas prekes ir paslaugas Taisyklių nustatyta tvarka.

– Atsisakyti prekių pirkimo–pardavimo sutarties Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytais atvejais ir tvarka, išskyrus gėlių puokštes ir kitas greitai gendančias prekes.

2.2. Pirkėjas įsipareigoja:

– Laiku ir tinkamai sumokėti už prekes ar paslaugas.

– Pateikti teisingus, tikslius ir pilnus duomenis apie save ir prekių gavėją.

– Priimti užsakytas prekes sutartu adresu ir laiku.

– Nedelsdamas informuoti Pardavėją apie pateiktų duomenų pasikeitimus.

  1. Pardavėjo teisės ir pareigos

3.1. Pardavėjas turi teisę:

– Atsisakyti vykdyti Pirkėjo užsakymą, jei Pirkėjas nesilaiko Taisyklių arba nurodo klaidingą informaciją.

– Sustabdyti arba nutraukti elektroninės parduotuvės veiklą be atskiro Pirkėjo įspėjimo.

– Keisti elektroninėje parduotuvėje pateiktų prekių asortimentą ir kainas.

3.2. Pardavėjas įsipareigoja:

– Sudaryti galimybę naudotis elektroninės parduotuvės paslaugomis Taisyklių nustatytomis sąlygomis.

– Laiku ir tinkamai pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes.

– Saugoti Pirkėjo asmens duomenis pagal galiojančius teisės aktus ir Pardavėjo privatumo politiką.

  1. Prekių užsakymas ir apmokėjimas

4.1. Pirkėjas prekes užsako elektroninėje parduotuvėje pasirinkdamas pageidaujamas prekes, jas sudėdamas į pirkinių krepšelį ir patvirtindamas užsakymą.

4.2. Užsakymo vykdymas pradedamas tik po to, kai Pardavėjas gauna apmokėjimą per Paysera mokėjimo sistemą.

  1. Prekių pristatymas

5.1. Prekės pristatomos GargŽduose, Klaipėdoje ir Klaipėdos rajonuose. Pristatymo kaina:

– GargŽduose – 6 eurai;

– Klaipėdos rajonuose – 8 eurai;

– Klaipėdoje – 10 eurų.

5.2. Pristatymo data ir laikas derinami su Pirkėju ir (arba) gavėju.

5.3. Jei pristatymo metu gavėjas neatvyksta arba nepavyksta susisiekti, Pirkėjas prisiima atsakomybę už prekių nepristatymą. Apmokėjimas negrąžinamas.

5.4. Per šventines dienas, pvz., Valentino dieną, Kovo 8 ar Motinos dieną, gali būti pristatymo laiko paklaida dėl užsakymų ir kurjerių apkrovimo.

  1. Pretenzijų pateikimas ir grąžinimas

6.1. Pretenzijos dėl gėlių kokybės priimamos tik prekių pristatymo metu tiesiogiai kurjeriui.

6.2. Vėliau pretenzijos nepriimamos, pinigai negrąžinami.

6.3. Gavėjas neturi teisės reikalauti pakeisti prekių į kitas prekes ar pinigus.

  1. Duomenų apsauga

7.1. Pirkėjo asmens duomenys tvarkomi pagal Pardavėjo privatumo politiką ir Lietuvos Respublikos teisės aktus.

7.2. Pirkėjo duomenys naudojami tik prekių pardavimo ir pristatymo tikslu. Jie saugomi 14 dienų po užsakymo įvykdymo.

  1. Baigiamosios nuostatos

8.1. Ginčai tarp Pardavėjo ir Pirkėjo sprendžiami derybų būdu, o nepavykus susitarti – Lietuvos Respublikos teisme pagal Pardavėjo buveinės vietą.

8.2. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.