Pirkimas ir pardavimas

Skintų ir vazoninių gėlių užsakymas

Užsisakyte gėlių puokštę ir mūsų kurjeris pristatys Gargžduose, Klaipėdoje ir rajonuose. Pristatome gėles tą pačią dieną, jei užsakymas apmokėtas ir patvirtintas iki 12 valandos, kitu atveju užsakymą pristatome tik kitą dieną..
Dovanos ir interjero detalės

Visoje Lietuvoje pristato DPD kurjeriai tiesiai į namus ar DPD pašomatus. Parfumerija, namų kvapai atgal nepriimami ir negrąžinami.. Visas kitas prekes originalioje pakuotėje galite grąžinti per 14 dienų, prieš tai informavę mus el.paštu. Grąžinimo išlaidas dengia pirkėjas. Mes Jums grąžinsime pinigus per 5 d.d. nuo prekės grąžinimo.

Kainos internetinėje parduotuvėje yra nurodytos su PVM. Patvirtinę užsakymą gausite el. laišką su pilna užsakymo informacija. Prašome išsaugoti šį laišką ar bent užsakymo numerį iki užsakymo įvykdymo. Jei negavote pranešimo dėl užsakymo patvirtinimo, kreipkitės  nurodytais kontaktiniais telefono numeriais ar el.paštu.

Užsakymo atšaukimas
Gėlių užsakymus galima atšaukti prieš vieną darbo dieną iki pristatymo dienos telefonu, nurodant užsakymo numerį. Nespėjus atšaukti, negarantuojame mokėjimo grąžinimo.
Dovanų ir interjero prekių užsakymus galima atšaukti iki išsiuntimo laiko. Dėl to prašome susisiekti. Atšaukus, grąžinama visa suma ir pristatymo išlaidos.

Užsakymo vykdymas
Užsakymas pradedamas vykdyti, klientui atlikus apmokėjimą už pasirinktas prekes ir paslaugas.

Pristatymo detalės
Pildydami pristatymo lauką įrašykite pageidaujamą pristatymo laiką.  Klientas, pageidaudamas tikslesnių užsakymo pristatymo sąlygų turi parašyti apie tai žinutę laukelyje –  Pastabos. Ten taip pat galite įrašyti  papildomą informaciją.

Klientas apie priimtą užsakymą ir  įvykdytą pristatymą yra informuojamas elektroninio pašto adresu, nurodytu pildant užsakymo formą.

Pristatymas

Kiekvienas užsakymo pristatymas  yra derinamas telefonu su gavėju ir atsižvelgiama į gavėjui  nurodytą patogų įteikimo laiką ir vietą. Todėl užsakymoįvykdymo laikas ir vieta gali skirtis nuo nurodyto užsakyme.
Prieš pristatant gėles, susisiekiame su gavėju susitarti, kada jis bus namuose ar kitoje nurodytoje užsakovo vietoje. Nepavykus susisiekti su gavėju, susisiekiame su užsakovu, dėl tolimesnių veiksmų. Užsakymo atšaukimas nebegalimas ir pinigai negrąžinami.
Šventinėmis dienomis, tokiomis kaip Valentino diena, Kovo 8- oji, Motinos diena dėl didelio kurjerių užimtumo negalime garantuoti tokio pristatymo laiko, kaip pažymėtas užsakyme.
Mes neatsakome už pavėluotą pristatymą arba nepristatymą, jei pateiktas adresas buvo nepilnas ar neteisingas, užsakyme nenurodytas arba nurodytas neteisingas gavėjo telefono numeris.
Nepavykus jokiais būdais pristatyti užsakymo, užsakovui apmokėjimas už gėles ir pristatymo mokestis negrąžinami. Jei gavėjas atsisako priimti gėles, apmokėjimas užsakovui negrąžinamas.
Gavėjas negali reikalauti pakeisti užsakytų prekių į pinigus ar kitas prekes. Pretenzijos iš gavėjo dėl kokybės priimamos tik užsakymo įteikimo metu.